26219507_755243824684602_7179739855497289660_n.jpg
ulotka.jpg
Wyślij nam wiadomość przy pomocy naszego szybkiego formularza kontaktowego.
Portal
Jak zgłosić małą loterię fantową?

Zgłoszenie, regulamin, oświadczenia, wzór losu biorącego udział w  losowaniu wraz z wnioskiem należy złożyć w Urzędzie Celnym, tj. UC Kalisz, ul. Fabryczna 1A, 62-800 Kalisz,
tel. 63 246 61 4063 246 61 40 (pani Anna Tomaszewska). Wzór losu powinien zawierać pieczątkę organizatora loterii.

 Zgłoszenie loterii fantowej jest bezpłatne, gdy wartość puli nagród w 2016 roku nie
przekracza 4063,75 zł.
Maksymalna łączna cena przeznaczonych do sprzedaży losów lub innych dowodów udziału w grze nie może przekraczać kwoty (w przybliżeniu) 13 545,83 zł.

W przypadku gdy, loteria zgłaszana jest przez osobę fizyczną należy dopisać funkcję jaką pełni w danej organizacji (np.przewodnicząca KGW, OSP). Gdy loteria zgłaszana jest przez bibliotekę, ośrodek kultury czy szkołę, w załącznikach nr. 1,3,4 wpisać należy instytucję natomiast w załącznikach 5,6 osobę zgłaszającą loterię (np. dyrektor).


W przypadku gdy, nagrody nie będą fundowane przez szkołę, ale "zabezpieczą" je rodzice dzieci i nauczyciele we własnym zakresie, proszę pamiętać o zebraniu paragonów- będą one potrzebne przy kontroli jeśli nastąpi po zakończeniu loterii.

W przypadku gdy, nagrody będą ufundowane przez darczyńców należy sporządzić listę
darczyńców, którzy muszą ją podpisać i opieczętować wraz z wyceną podarowanych nagród.  

W regulaminie należy napisać że nagrody będą fundowane przez organizatora i darczyńców oraz wpisać dokładny adres przeprowadzenia loterii. Czas trwania loteri musi wynosić min 10 dni roboczych od dnia rozpoczęcia loterii. Natomiast procentowa wartość nagród w stosunku do łącznej ceny przeznaczonych do sprzedaży losów powinna wynosić 30% i więcej.

 

Po zakończeniu loterii w terminie 30 dni od zakończenia loterii należy przedłożyć SPRAWOZDANIE O ZAKOŃCZENIU LOTERII.
Sprawozdanie winno zawierać następujące informacje:
- czy loteria się odbyła - termin, data, gdzie (miejsce)
- podać liczbę sprzedanych losów, czy wszystkie? - jeżeli nie to należy poinformować Naczelnika UC w Kaliszu o dacie ich zniszczenia w terminie 7 dni od planowanego zniszczenia
- ile uzyskano środków pieniężnych,
- na co przeznaczono te środki (musi być ten sam co w zgłoszeniu),
- czy były zgłaszane reklamacje uczestników?,
- czy były wystawione "zaświadczenia o wygranej"
- dokładny wykaz wydanych nagród wraz z ich wartościami.

 

ikona daty18-05-2016, 09:20 ikona autoracki mg
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Kontakt
COOKIE

Używamy plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie. Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuje powyższe warunki